Usein Kysytyt Kysymykset

Tämä voi johtua siitä, että henkilön tietoihin ei ole laitettu henkilön sähköpostiosoitetta. Laita kyseiselle henkilölle sähköpostiosoite henkilötietoihin ja lähetä hänelle salasanan vaihtolinkki uudestaan.
Yleensä tämä johtuu siitä, että kyseisen henkilön henkilötiedoista puuttuu henkilön korttinumero. Jos kyseinen henkilö ei leimaa työaikoja leimauslaitteen avulla, vaan tarkoitus on käyttää vain mobiilisovellusta leimausten tekemiseen, hänen korttinumeroksi voidaan antaa sama numero kuin mikä hänen henkilönumeronsa on. Tämän jälkeen kyseisen henkilön pitäisi löytyä mobiilisovelluksen hallintanäytöstä ja hänelle voidaan tehdä tunnukset mobiilisovellukseen.
Tarkista mobiilisovelluksen hallintanäytöstä, onko kyseisen henkilön mobiilisovelluksen profiilille asetettu jokin päättymispäivämäärä. Jos on, todennäköisin syy tälle ongelmalle on se, että kyseisen henkilön mobiilisovelluksen profiilin päättymispäivämäärä on tullut vastaan. Muuta profiilin päättymispäivämäärän ajankohtaa pitkälle tulevaisuuteen. Tämän jälkeen kyseisen henkilön pitäisi päästä kirjautumaan mobiilisovellukseen uudestaan.
Yleensä tämä johtuu siitä, että henkilön henkilötyyppiä ei ole asetettu hänen henkilötietoihinsa. Laita siis vain kyseiselle henkilölle hänen henkilötyyppi henkilötietoihin. Tämän jälkeen virheilmoituksia 500 ei pitäisi enää tulla vastaan mobiilisovelluksessa.
Asetamme asiakkaan käyttäjätunnuksen salasanan, testaamme, että kirjautuminen kyseisellä väliaikaisella salasanalla toimii ja lähetämme sen asiakkaalle tekstiviestillä sekä lähetämme salasanan vaihto-ohjeen sähköpostilla.
Käyttäjä voi itse pyytää salasanan palautuksen mobiilisovelluksen kirjautumisnäytöltä palauta salasana-painikkeella. Salasanan nollausta varten tarvitset yritys-ID:n ja sähköpostiosoitteesi. Syötä tarvittavat tiedot, odota automaattista sähköpostiamme ja seuraa sähköpostin ohjeita. Jos tämä ei auta, otathan yhteyttä pääkäyttäjäänne. Ongelmatilanteissa voimme asettaa uuden salasanan ja varmistaa, että sen avulla pääsee kirjautumaan. Salasanan lähetämme tekstiviestillä käyttäjälle.
Yôvuoroissa kyseisen vuoron aloittava leima sijaitsee sitä edeltävän päivän puolella. Tämän takia yövuoro pitäisi laskettaa edellisestä päivästä alkaen.
Jos kyseiselle päivälle on tehty muutoksia käsin, kyseisen päivän uudelleenlaskenta ei toimi, koska laskenta yrittää kunnioittaa käyttäjän käsin tekemät muutokset. Tällöin pitäisi poistaa kyseinen päivä ja laskettaa se uudestaan.

Etkö löytänyt kysymystäsi?

Kirjoita kysymyksesi alla olevaan kenttään ja lähetä se meille. Näin autat Jotbaria kehittymään, ja voimme jatkossa tarjota entistä parempia asiakaskokemuksia.